Lucia!

nyss hemkommen från ett fantastiskt lucia framträdande!
det var Stockholms singers som hade lucia konsert på nordiska muséet, det börjar med att ett otroligt skönsjungande luciafölje kommer in längs valven, när de har sjungit några lucia sånger så kommer ett tjugotal 6-8 åringar, tärnor och stjärngossar, jätte söta! därefter tågade hela tåget ut och en sopran från operan tog plats på scenen, den första låten var bra, men efter den andra börjades det gjäspas i salongen. mindre bra med andra ord! när hon var klar så kom barnen upp på scenen igen och sjöng och sedan tog de omdressade luciatåget plats och sjöng carols! :)
jag sa hejdå till Linnéa och tog sedan bussen hem, väl hemma ringde mamma och bad mig beställa pizzor, så det blev pizza och julmust till middag! :D sen såg Jag, fredrik och mamma på the holiday, världens bästa film!
puss och godnatt! plugg imorgon!! har dessutom kommit på hur jag ska göra med min Biologiredovisning och jag är helt lyrisk!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0