SNÖ!!

åhh imorse när jag vaknade så var det snö på marken och det snöade! helt underbart! jag ÄLSKAR snö!
ganska chill dag idag, började med musikal på morgonen i aulan, vissa var bättre på att sjunga än andra, men det var jätte mysigt!! sen efter mycket om och män blev det S:t Görans till lunch, vägen dit/hem var inte lätt så vi har nu bestämt att vi inte ska äta på Görans när det är halt ute!
mattelektionen var nice, jobbade med Annette och Emil och vi var sjukt flitiga! och jag hade fel :'(
men jag överlever! efter matten försökte klassen övertyga mig att jag inte skull klara att vara utan Facebook tills på måndag nästa vecka, men jag lovar! jag ska klara det!!
sen blev det franska, vi trodde att vi skulle få tillbaka proven från i onsdags, men hon hade inte rättat de... så vi får tillbaka de på onsdag, men, men
med försiktiga steg gick jag och hanna till tunnelbanan, det var sjukt halt! har vart nära på att ramla 1000 gånger idag! kom hem och blev direkt iväg skjussad till affären av bror min, som ville ha kakor... så det blev fika!
Nu är det PLUGG som gäller inför morgondagens biologiredovisning, men det blir nog bra! jag har ju hela natten på mig!! :P

"I don't know why I did the things I did"-If I could turn back time- cher

2 dagar kvar!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0