Septemder=höst?

Det är den 1:a september idag, betyder det då att det har gått och blivit höst?

Jag tror inte det, för jag hade på mig mina sandaler när jag gick på stan i grannbyn till Evian, Thonon les bains.
De sista grejerna inför skolan införskaffades, dessutom en fransk klassiker, på franska!!!! jag hoppas att jag kommer kunna förstå det som står i den, någon dag!
Maccarons blev det, så vackra, så goda, helt enkelt undebara! love them!



Imorgon blir första dagen på skolan, inte första dagen i skolan, men första natten på internatet. That's weird!! På fredag börjar skolan, i Frankrike, den FRANSKA skolan!!! mon dieu! C'est dur!

Under veckorna kommer det inte komma några inlägg, tror jag eftersom jag inte kommer ha med min dator till internatet!

Well, well.. innan jag ska somna ska jag skriva några vykort och läsa någon sida i min franska klassiker!

So long, Salut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0