Yttligare en dag är slut, yttligare en helg är slut!

Imorgon är det skola igen.
Helgen har varit fin! God och fin! Har en väldigt mysig värdfamilj, som tar hand om mig!

Imorgon är det som sagt skola. Veckan kommer nog bli en lång igen... Men helgen som kommer kommer spenderas hos min älskade broder i vesoul! Ser verkligen fram emot det!
Ikväll har jag pratat med min bror Fredrik, Mamma<3 och Min fiiina, älskade vän mimmi! <3

Mamma berättade för mig att hon skrivit ut min blogg till mormor! Som gillade den starkt! Motivationen är nu på topp att verkligen skriva denna blogg året ut!

Flygfamiljen verkar ha haft det bra på Vängsö! Trots regn och rusk! Vilket gör att jag kan sova gott inatt!

Bisous på er dom kollar på valvakan! Bisous på er andra också!
Ha en underbar vecka! så hörs vi igen till helgen!

<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Behövde verkligen samtalet med dig! Blev så glad bara av att höra din röst <3 Puss hjärtat mitt!

2010-09-20 @ 07:52:10
URL: http://saramimmijosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0