Linnéa 20 bast!

Hej!
Gårdagen var mys, chilldag i skolan, med stress-samtal med skolsyster och gänget, kemi/biologi hela eftermiddagen och för första gången sedan jag typ började natur så fattar jag! det känns verkligen helt underbart!
Sedan blev det en ganska spontan fika med Stina på espresso house och sedan asgod middag med henne och bröderna! Efter en kortkvällspromenad blev det sängen! Tankarna var spridda och jag fick inte ordentligt med sömn försen runt 3 tiden och jag hade klockan ställd på 06.30 idag för att hinna med allt innan nationella i engelska...
Så jag försov mig, vaknade en timme senare än planerat men jag hann till skolan i tid i alla fall!
Efter en relativt chilldag tog jag mig hem och skrev lite på svenska novellen för att sedan dra ner på stan och möta Nellis. Shoppade present till Linnéa innan vi drog oss bort till Mariatorget för lite thai(?)mat och en väldigt trevlig middag! Även fast paketet inte var klart när Linnéa kom så blev jag väldigt stolt till slut, efter sisådär 10 meter paketsnöre blev det mycket fint! :D
Efter en hel del räkchips, asgarv, sms, sirap och bananer begav sig Neelam hemåt eftersom hon skulle jobba tidigt imorgonbitti. Jag och Linnéa däremot begav oss till östermalm, stureplan och varsin latte. Vi diskuterade livets stora frågor men också livet lite mindre frågor. När jag sagt adjö på tjugoåringen så tog jag bussen hem..
Så nu sitter jag här och ska läsa igenom 2 noveller innan kamratresponsen imorgon men också innan jag går och lägger mig...
Hoppas ni också har haft en tipptoppdag!

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0