vårsol och promenad!

Helgen var awesome, totally awesome!
Först promenad, skräpmat och bio me Hanna Montana i fredags!
The goast writer, den var bra, lite seg bara... men helt klart sevärd!
I Lördags blev det en tidig morgon, för jag skulle upp och flyga med Young Pilots, i Norrtälje!
Det var helt klart värt det! solen sken, flygplanens motorer morrade, vännerna var där (även fast vi saknade några)
det enda minuset var att det var lite kyliga vindar ibland.
Sen var det chill med brodern min hela eftermiddagen/kvällen, amasing!
I söndags väcktes jag av att mamma ringde och insåg då att jag skulle möta Johanna och Elin vid odenplan om 15 minuter, så jag diskade lite och drog på mig lite kläder innan jag sprang dit för att möta upp dem!
Vi tog shoppade med oss lite picknick och satte oss i Haga på en filt i solen, hur mysigt som helst!
Det var varma vindar som lyfte upp håret och gav det liv igen!
Helt galet skönt!
På eftermiddagen mötte jag upp Matilda vid gamla stan, vi tog en glass och sedan åkte vi djurgårdsfärja til skeppsholmen! vi gick runt på skeppsholmen, kastellholmen och så lite på östermalm! solen sken och det var riktigt skönt!
När vi vinkat av varandra så drog jag mig hemåt för en joggingtur i Haga, den blev inte så lång, men det var mycket skönt måjag säga!
Dagen har varit skön och jag tror att hela denna veckan kommer vara nice!
Sovmorgon och bara genomgångar på lektionerna!
Efter franskan skyndade jag mig hemåt så att jag kunde shoppa lite på akademibokhandeln innan jag gick till frisören och klippte topparna!
Inte så stor förändring, men det var skönt att få det lite frächare!
Efter lite middag tog jag sedan bussen till stureplan och en promenad med Linnéa!
Minst 1,5 timme var vi ute och det var såååå skönt!!
Hon fyller 20 på Onsdag så då ska vi ut och käka lite libanesiskt förmodligen! kommer li Awesome! ;)

sleep tight!

Ciao

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0