vill bara skrika!

En av de människor som jag älskar allra mest är en av de jag känner som mår allra sämst.
Om jag bara skulle kunna ta hälften av all den tyngd som personen går och bär på skulle personen sväva bland molnen.
Jag vill hjälpa till och jag försöker och försöker. men ingenting av det jag gör påverkar eller hjälper denne.
Livet är orättvist och det vet vi alla.
Men de tankar, smärtor, kramper och ångesten det borde ingen få ha.
Ingen kan göra något, ingen läkare, ingen psykolog, ingen flicka, ingenting hjälper.
Och det enda jag vill göra är att skrika, för det är orättvist, jag känner mig rädd, handlingsförlamad och förtvivlad
Men det kan jag inte heller för jag sitter i en lägenhet där grannen under bankar i taket så fort man flyttar på en stol.

Så imorgon, eller kanske på fredag eller någon annan dag så ska jag gå ut och bara skrika, alla får stirra hur mycke de vill, men nu ska de ut, alla dumma tankar och allt ska bara skakas om!

Det här hjärtat är bara för dig! för att du är bäst <3 och för att jag älskar dig så!

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0