Bye Deseo, Stockholm och Anna!

Idag, imorse tog jag min siste kaffe på mitt älskade fik Deseo! http://www.cafedeseo.se/ det var sorgligt!
Stockholm är inte större än vad man gör det och det har verkligen Mona och Alisia visat mig!
Tack för alla fina pratstunder!

Ni som inte har varit där! gå dit, drick en latte och hälsa från mig!
Jag lovar att dom är jätte gulliga!

Efter två timmar på Deseo, tog jag mig ner på stan och mötte upp Anna.
För en glass i gamla stan.
Så trevligt!
Efter en Promenad runt stockholms kajer, en kort tur med spårvagn, tur med buss,
letande efter linsskydd och en cappucino skiljdes vi åt, igen!
Underbara människa!

Shiet, nu är bilen färdig packad, vi ska käka mat och sen lämnar jag stockholm, i alla fall fram tills i jul.
Kanske till och med tills i sommar.
This is really happening!!

Ciao!

<3




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv för en toppen dag, en perfekt "vi ses snart igen"-dag <3<3

2010-08-23 @ 14:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0