Ciao Italy!

En knagglig(icke så pålitlig) internett uppkoppling!

Efter 24 timmar i en fin liiiiiten tågkupé mellan Hamburg(Tyskland) och Alessandria(Italien) är jag nu i Italien. jag och min fina familj har redan lyckats med att göra bort oss på en Italiensk restaurang, hahaha
Vi bor riktigt fint! uppe på en kulle, mitt i den idylliska italienska landsbygden! det är så vackert, plommon, aprikoser, vindruvor, päron..... växer utanför fönstret. Imorgon natt ska jag palla frukt!
Det bor också en söt liten hund här, I'm in love!

6 dagar kvar

Ciao från ett varmt och vackert italien, imorgonbitti ska det nog bli ett dopp i det blå!

Kommentarer
Postat av: Lenneja

Låter helt jäklans underbart Johanna! Fan snart är jag också där!!

Puss

2010-08-22 @ 19:07:35
URL: http://ihaventlostmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0