Detta är inte första inlägget från frankrike, men det första från min franska säng!

Mon dieu!
Detta kommer hända, jag kommer vara i Frankrike ett år!
Idag vinkade jag hejdå till mamma och min bror och det var först då som jag tror att jag insåg att jag verkligen kommer spendera ett år i frankrike... sen när jag packade upp mina saker, hängde upp kläderna i garderoben, la tamborsten i badrummet så blev det bara förtydligat. men speciellt när min "mamma" la min nallebjörn på sängen!

Jag, Jen och Patou hade en traditionell svensk fika idag, efter vi vart på skolan och fixat med en massa papper.
Gotlänskt kränku te och svenska pepparkakor, som dom förövrigt älskar!

Just nu sitter jag på rummet, med min "syster" vi sitter vi varsin dator och blickar ut över alperna precis bredvid en kulle sticker Mont blanc upp i horisonten! I can live with this! Nerifrån skramlas det med kastruller, maten är strax klar, jag och Jen har dukat bordet. Snart sätter jag mig vid bordet, inte för att äta den först måltiden i detta hus, med denna familj, men ensam, utan svenska familjen... This is really happening!

well some pictures;






Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha, vad fogliga ni ser ut familjen Widborg, där ni sitter i soffan :-). Tack för senast och lycka till med allt där nere.



Kramis från mig och Oscar

2010-09-01 @ 08:36:53
Postat av: Din bror, du borde veta vem... Annars blir jag sur :)!

Haha understa bilden är ju klockren :) Jag ser ju verkligen ut som en jätte!



Puss på dig syster och kom ihåg att jag älskar dig!



Ta hand om dig och ta allt coolt!

2010-09-06 @ 00:37:08
URL: http://livetifrankrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0