ett nytt land, en ny kultur, en ny skola, en ny familj, ett nytt liv börjar snart!

Nu har nedräkningen börjat på riktigt, idag är det tisdag och på torsdag morgon ungefär sådär klockan 07.05 åker jag från gotland. Möjligt är att jag inte kommer tillbaka försen sommaren 2011. Det känns galet! Runt den 26 augusti anländer vi Frankrike, efter en semestertripp i Italien.

Den 27 augusti träffar jag för första gången min värdfamilj och den 2 septemder börjar skolan! Visst pirrar det lite i magen, men det är till mesta dels ett mycket härligt pirr måste jag säga!

Ja, flickan från landet ska snart ut i den stora världen! men först ska kusinen gifta sig och några vi-ses-snart-igen-tårar gråtas.

Från och med nu, är detta bloggen om flickan från landet, som ska upptäcka frankrike och alla dess skrymslen och vrån!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0