Evian les Baines!

WOW,WOW,WOW,WOW,WOW!!!!!
Jag är helt kär i livet just nu, jag vet inte hur min skola kommer vara, vet inte om jag kommer gilla min värdfamilj, vet egentligen ingenting, men, jag vet att denna staden jag sitter i nu, staden som kommer vara mitt hem i ett år framöver, den är vacker, livlig, lugn, har en underbar utsikt....
Jag är kär, i livet! Lac lemain ligger nedanför och på andra sidan sjön ligger Lousanne, som blinkar så otroligt vackert!!!!
Jag vet inte vad jag ska säga, men jag tror att detta kommer bli ett bra år, i alla fall rent geografiskt! Med alperna i ryggen, ska jag strax äta familjemiddag, med 5/6 delar av familjen!
Hoppas att det är bra i sverige, jag har hört att vinden har brottom, så håll i hatten mina vänner!

Som de säger i frankrike!

Salut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0