Krama-mig-så-jag-överlever-ett-år-i-Baguetteland-picknick!

Vilken helg!
Vilket Bröllop!
Vilket brudpar!
Vilken klänning!

Helgen har spenderats i Mora, då min kära storkusin gifte sig!
Det var vackert!

Bilder kommer komma, så fort de är överlagda på datorn och genom gågna!

Igår var en fin kväll, även fast jag kom till stockholm över 1.5 timme senare än vad jag hade beräknat!
Hagaparkens ekotemplet blev belamrat med fin-fina människor!
Nu har jag nog fått tillräckligt med kramar så att jag förhoppningsvis klarar mig till jul...
Folk från klassen, från konfen och från bunge, wunderful!
Efter en picknick och en massa kramar gick jag, sandra, Mimmi och Wettergrund (jag och trion)
runt på stan för att hitta någonstans som var öppet, så att vi kunde dricka latte!
Fina människor! Ni betyder såååå mycket för mig! 

Shiet! om 11 dagar träffas jag för första gången min värdfamlilj! helt tokigt!
Idag åker vi söderut! Idag börjar verkligen Resan, med stort R på riktigt!
Jag tror att jag kommer förstå det först när jag står på skolgården...

vi säger inte Hejdå (vilket förresten igår blev utsett till ett av de fulaste orden i världen!)!
Ciao låter mycket snyggare! och det betyder ju faktiskt hej också!

Så, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0