Italien, Italien, ITALIEN!





Efter tre dagar i Italien, är jag helt frälst!
Det är ett helt underbart land!
Jag älskar alla kullar med vinodlingar och kyrkor på toppen, jag gillar det italienska språket som jag, tro det eller ej, förstår mer av för varje nytt möte!
Ställer vi bor på är helt otroligt vackert! Utsikten, maten, allt!

Idag tog vi den inte så fullproppade bilen ner till medelhavet för att doppa oss i det salta vattnet.
Det var varmt, lite brunare och med lite(ganska mycket) mer slat i håret åkte vi efter en Italiensk Pizza, några timmar på stranden och ett, eller flera dopp i medelhavet upp till Alba för att avnjuta en äkta italiensk.... Hamburgare!!! med pommes! och som allting annat här i Italien så smakade det fantastico!
Sedan efter 2 kulor glass var vi nöjda och glada och kunde återvända upp till vår "kulle"

som italienarna säger,

Ciao Bella/bello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0