förvirrat inlägg...

Jag är i Evian les bains, har träffa min familj, min värdfamilj, fått rundvandring i stan, kollat på utsidan av skolan och allt känns riktigt bra!
Igår lämnade jag och familjen dessutom av min bror Peder i Vesoul hos en riktigt härlig familj! Jag har godkännt dem så jag känner mig trygg! Vi kommer ses om mindre än en månad, men det är fortfarande lååång tid!
Fredrik vinkade jag av vid flygplatsen i förmiddags, konstig grej...
Imorgon lämnar Mamma och Markus av mig hos min familj och jag kommer inte träffa dem försen i jul... lite märkligt...
Men det kommer bli bra det här tror jag! Snart är jag ordentligt installerad, både i familjen och i skolan, internatet...
då ska det komma bilder och jag ska ta lite kontakt med omvärlden igen!
Jag såg (hörde) en Diamond starta idag, det var som musik för själen! Jag kan nog överleva detta!
GAAH! Jag har lite abstinens... jag vill vara uppdaterad på det som händer i Sverige, men det är så svårt! Man känner sig så otroligt långt borta! det kommer nog bli värre...
Men Fan va negativ jag låter!
Jag är astaggad, på livet och detta år, baugetternas hemland, Frankrike!

NOTE TO MYSELF: Jag ska skriva klokare nästa gång!

Salut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0