We're rolling!

Första stoppet på vägen ner mot baguetteland är Linköping,
utan mobil har jag idag varit på upptäcksfärd i Linköping!
Tänkte att jag skulle ha ringt Emman var det tänkt, men jag hittade inte min mobil...
Min kära kusin Linus m. fru visade ett underbart café i ett gammalt missionshus!
LÖVLEY! Jag blev faktiskt lite smått kär i hela Linköping!
Den östgöta slätten tilltalar mig! :D

Imorgon förmiddag bär det söderut.
Trelleborg är nästa anhalt, för att sedan,
på fredag morgon,
väääldigt tidigt, typ 2-3 tiden åka ner till Hamburg,
köra upp bilen på ett biltåg runt 12 tiden...
För att sedan på lördag morgon, vakna upp i Italien, Piemonte, Alessandria!

Galet!
"sjukt skum grej att göra egentligen!"
Bästa beskrivningen på detta år!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marcus!

Johanna, låter jätte kul ! Önskar jag fick sitta i din jack-ficka och bara ta in allt som du får uppleva!

2010-08-18 @ 20:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0