Frulle på riddargatan!

vaknade vid halv nio i morse och klädde på mig snowboardbrallorna och jacka och gick ut i vintersolen!
det var så vackert ute, som en småstad någonstans i norrland, fast i Stockholm liksom! snön var orörd och solen sken som den bara kan göra på vintern!
jag log!
gick in på fabrique och shoppa lite frallor och pain ou chocolate för att sedan bege mig mot Linnéa!
missade tre bussar men det gjorde inget! solen sken ju!
kom fram och Linnéa och jag dukade fram en underbar frukost! med allt från müsli blanding till jordgubbs juice ovh vindruvor till philadelphiaost en helt fantastisk frulle med andra ord! :D
tre timmar satt vi och åt och pratade.
nu blir det nog en promenix i vinterStockholm!

solen = lycke!

ciao!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0