Hemma!

oj! nu var det över en månad sen...
mycke har hänt, jullov och allt vad det innebär. mys me Neelam och Pinglan. Vinterflygdag, som resulterade i stringning (springning i string) för Jonas, Brandt och Jesper. HAHA mys me konfflickorna, sen börja skolan, me svenskatal och prov, både matte och kemi. skridskoåkning med Linnea, myshelg hos mimmi. Yoga, med Ingrid och Hanna. Skridskoåkning med Jonas, Marcus och Sandra, som resulterade i några timmar på Donken och sedan AVATAR med Marcus och Jonas. bio med broder, den lille brodern fyllde 18, mini släktträff, plugg, ansökan till Flygförarprogrammet inskickad, lååångsamtal med Pinglan och nu Gotland! helt galet! nu har också min storestorebror kommit hem, i alla fall för några dagar!

Det händer så mycket nu, jag hänger inte riktigt med i svängarna, krockar lite med sargen innan jag sedan är på rätt spår igen. Snart är det sommar och allt vad det innebär. Funka på vässarö, jobb på bageriet,
kusins bröllop och träffa vänner. Jag känner på mig att det kommer bli en GRYM sommar!!

hoppas att jag får vara med på bunge, jag älskar bunge!

kollar tillbaka på Januari månad med ett stort leende och tackar alla för en underbar månad!<3
jag tror att Februari kommer bli bra me, lite mer plugg bara!

nu blir det lite kemilabbrapport innan imorgon, för imorgon blir det mys me ruteflickorna! åhh vad jag längtar!

glöm inte att leva i nuet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0