Jag vill uppleva den där känslan!

Igår var en undebar dag! Jag och Annette, fixade i vår labbrapport för att sedan kunna korrläsa den en sista gång. sen, på kvällen skickade vi in den!
men där emellan hann jag ta en fika med Linda, en kompis från blå hajk och springa på Cicci!
supertrevligt!
Brodern hade gjort köttbullssmet när jag kom hem, så det blev köttbullar för hela slanten!
och sedan plugg... Annette och jag satt på Skype och gick igenom det sista små fixet och skickade sedan in den!
fan va skön det var!!
sova stod det sen på schemat, satte alarmet tidigt, för mamma ville ses för att ta en frukost på stallis! väldigt mysigt! hon åkte norröver idag, tjejvasan på Lördag! jag är så stolt man kan bli!
men innan hon åkte iväg lämnade hon av mig och peder vid IPK, för intervju för ett år i Frankrike.
Intervjun gick bra, under den franska delen fick jag dock lite tunghäfta men sen på den svenska delen pratade jag på hur mycket som helst!
Vi pratade om många olika saker en fråga var; "hur tror du att du skulle uppleva att gå från att vara ganska bra i skolan, till att kanske inte ens få G på ett prov?" Om man nu kommer med så kommer man knappt förstå någonting från början. och kanske inte förstå, vare sig prov eller vad läraren säger.
Lena, intervjuaren berättade sedan om en tjej som har varit iväg innan som sa att: "i början fick hon bara ig, men när hon sedan tagit sig över tröskeln med språket och fått motsvarande betyg G så kände hon sig så nöjd! Inte för att läraren tyckte att det var så speciellt, men för henne var det ett pers!"
Jag vill också känna den känslan att man har överträffat sig själv!

Nu blir det svenska för hela slanten! ska vara inlämnad senast 23,59 i natt!
Wish me luck!!

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0