Pasta Carbonara!

Idag är det Tisdag, veckans längsta dag... Men nu är den över och med andra ord är det snart helg och inte bara det utan även Sportlov och som jag har längtat!
Svenska, kamratresponsen
sedan var det HLR-utbildning/prov det var ganska drygt, eller i alla fall hon som pratade på videon! jag menar vi går i 1:an på gymnasiet, inte i grundskolan! haha
Hon pratade så tydligt att en 3-åring kunde ha gjort det! höll alvarligt på att somna, men det gjorde alla andra också!
Tror att det gick bra i alla fall!
det blev sen lunch på Mandys! för ovanlighetens skull blev det inte Halomirulle! :)
På kemi/biologi timmarna satt först jag och Annette och jobbade på vår labbrapport, sen var det labb. Titrering, ganska drygt, men nu börjar jag fatta syra bas i alla fall och det är väldigt positivt!
Annette och jag satt kvar med dom andra och fortsatte med labben och gick sedan till Hava Java med Hanna, när skolan stängde!
Vägen hem var nästan felfri! bara 10 minuters väntade vid fridhemsplan!
Plugg
VÄLDIGT god Pasta Carbonara! :)
Nu: mera plugg och sedan en relativt tidig kväll är målet!

Imorgon ska jag förmodligen träffa Linda! det var verkligen jätte länge sen!

Som sagt, nu: PLUGG!!


Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0