fredagspromenader och film mys, me linnéa!

Idag var en vacker dag!
Trots att det började dåligt med lite nysnö på marken så smälte det snabbt bort och vårsolen sken som aldrig förr!
Projekt arbete nästan hela dagen förutom på Engelskan och Idrotten
Bokpresentationen på engelskan var minst sagt galen! Claes, Calle, Mikael, Hanna och Jag presenterade våra böcker och vi hade livliga diskussioner! :)
På idrotten var det Hanna som höll i ett underbart Yogapass! kände mig sjukt taggad att gå på promenad i solen. Så Jag gick hem, hämtade Kajsa, min hund, slängde på mig ett par gympaskor och gick ner till haga!
Kajsa och jag gick runt hela haga och vi hade dragkamp om en hundgodis, hon vann, jag vet dock inte om jag är så ledsen för det ;)
Efter 1,5 timmars promenad gick jag hemåt för att vänta på modern och brodern som kom hem från underbara Idre!
Det tog längre tid än vad jag väntat, men vid 7 öppnades dörren!
Det hackades upp sallad och lades upp kyckling på tallrikar och det blev grekisksallad till middag!
Riktigt mumsigt!
Efter Fredrik rakat ner skägget en bit så tog vi 2:an, jag hoppade av vid stureplan och mötte Linnéa medans han fortsatte!
Linnéa och jag vandrade runt ett tag innan vi klättrade upp på vanadisberget! Där kollade vi på stadens vackra ljus och diskuterade huvida planen i luften skulle till Arlanda eller bromma, mycket roande!
Sen blev det Ica, det skulle handlas kakor till téet, men först sniffade vi lite på div. shampon och ställde oss frågan; köper man shampo för den "flashiga" förpackningen eller för insidan?

Tillslut blev det kakor! hem gick vi mycket nöjda med ett packet Oreos och ett paket cookies!
och det blev film med modern som satt i soffan och nördade facebook!
"The accidental husband"! sevärd? absolut, om man vill se något lättsmällt! :D

Helgens planer:
Vildmarksmässan imorgon, samt spelkväll med bengtssons!
Söndag blir det pluggsöndag men även lite gospell! :D

Natti!

Ciao

<3

Kommentarer
Postat av: Lenneja

Men Johanna, du somnade ju under filmen, jag såg det allt ;)!

2010-03-14 @ 14:03:12
URL: http://ihaventlostmymind.blogg.se/
Postat av: Flickan från landet

jag skulle väl aldrig? ;)

2010-03-14 @ 22:41:17
URL: http://flickanfranlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0