Vandringskängor, Strumpor, spagetti och kötfärssås och Brädspelskväll!

Dagens äventyr sträckte sig söderut till älvsjö och norrut till brommaplan, men tankarna var både i italien, treriksröset och också där uppe bland molnen!
Klockan ringde vid nio och när jag hade snozzat tre gånger så klarade jag inte av det längre så jag drog på mig vårkläder och lekte att det var vår ute! :D Åkte ut till Älvsjömässan för att gå på vildmarksmässan, tillsammans med Anna!
Vi möttes upp vid Lundhags och gick vidare mot en strump försäljare sär jag shoppade mig 12 par strumpor för en hundring! jätte fina, med mönster på! haha ;)
Vid lundhags tävlade vi om ryggsäckar men vann inga, vid norrlandsdelen åt vi natur chips med svampsmak och vid fallskärmsföreningen träffade vi på Alexander, som berättade om testerna inför flygförarprogrammet som han tyvärr hade kuggat :(
Anna och Karin provade kängor och jag blev väldigt sugen på att köpa ett par egna!
En riktig mässa, med lördagsgodis överallt!
Sen åkte jag med hela familjen De Jong till McDonalds och sen tog jag buss 40 hem!
Väl hemma fastnade jag framför ett avsnitt Grey Anatomy innan Linnéa plingade på dörren.
Mamma, Peder, Linnéa och Jag gick till odenplan för att ta tunnelbanan hem till Bengssons vid brommaplan och
en mycket trevlig kväll!
Med köttfärssås och Spagetti och Stockholmsspelet!
Det var ett mycket roligt spel, men man måste dock kunna stockholm väldigt bra för att kunna tycka att det är intressant!
Inte för att jag vann men det var en mycket rolig spelomgång, med intressanta frågor men också helt ointressanta!
vi blev skjussade hem och nu är det sängen som gäller, BIG TIME!!!

Imorgon blir det kanske ett till besök på mässan för att inhandla kängor! ;)

Natti!

Ciao!

<3

Skulle kunna tänka mig att gå Blå Hajk igen! saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0