LARRINGES, LARRINGES; LARRINGES, LARRINGES!!!!!

Det här dygnet efter det att jag fått reda på vart i frankrike jag kommit
och till och med till vilken familj jag kommit till har varit galet!
Det känns helt och hållet bara knas!
Jag kommer spendera mitt år i Frankrike i de franska alperna!
Vid Genevesjön, alperna och schweize ostarnas hål som närmaste grannar!
Familjen verkar hur trevlig som helst,
huset verkar hur mysigt som helst,
byn verkar vara genuint trevlig,
närmaste stad, Evian är bara myyys!

Jag är konstant i extas!

Jag vet att det kommer vara svårt
och jag kommer inte förstå,
men ändå känns det som om jag skille kunna åka idag,
ja precis just nu!

Jag är glad, gladare, gladast!

Life is Awesome, totally awesome!
Life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0