Hej jag heter Johanna och jag är beroende av att träna.

Så paris var underbart, och resten av lovet med för den delen!
För det var inte så att jag satt hemma resten... Dagen efter Paris var jag ute på äventyr med Patou och Jen. Kramade min första "franska" snöboll, åt en hallonpaj och hittade lite fina bilder!



Sedan innehöll lovet mycket sport, spinning, bodypump, simning, gymning, löpning! Riktigt härligt! Bakade även en franskvariant av gotlänsk saffranspannkaka, som istället för grötris innehöll basmatiris och mindre saffran än vad det stod i receptet. Men den var väldigt uppskattad! Eftersom det faktiskt var första gången jag bakade saffranspannkaka var jag otroligt nöjd! :)

Sedan blev det på måndagen blev det ett besök till Geneve! Mycket vandrande och två besök på Starbucks. Jag och Jen shoppade även lite på H&M vilket kändes väääldigt fel må jag säga, men jag blev nöjd! :) shoppade även "presenter" till min familj! ;)



Nu i torsdags började skolan igen, men efter 1 ½ veckas lov så var det lite skönt att komma tillbaka till skolan (och vila upp sig lite! haha) På franskan fick jag Dr. Glas på franska av min fransklärare som jag nu ska läsa och sedan den 16 december under 10 minuter ska presentera för min klass! ser fram emot det sååå mycket! har läst 60 sidor och jag förstår faktiskt vad det är jag läser, på riktigt! :)

Igår var det träning i gymmet som gällde på förmiddagen och efter lunchen gav jag och Jen oss ut i byn för att fota lite höst! Fint det! :)



Idag började jag också i gymmet men efter lunchen så åkte jag och Jen och såg på bio med Sharon! Fair game. Amerikansk film såklart dubbad till franska! jag fattade mycket, men inte allt! haha

Imorgon är det skola, men bara i tre dagar, för på torsdag är det röd dag, vilket innebär totalt 4 dagar i skolan! :P
Plus att Peder kommer på fredag! Jag har det bra här, tralalala!

Puss och kram och ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men ungjävel måste du ha det så kul hela tiden... Kan du inte komma hem snart?

PUSS

2010-11-08 @ 19:20:47
URL: http://ihaventlostmymind.blogg.sae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0