Veckan innan Paris...

Veckan innan Paris, veckan innan höstlovet var bra, var på Teater med skolan och fick tillbaka SVT prov!
Jag räknade dock ned hela tiden... 5 dagar blev sedan tre dagar som sedan blev peacemärket på handen com sedan blev imorgon. Det var den kortaste sammanfattningen på en vecka sedan jag kom hit, men det var ungefär så. Men i fredags när jag kom hem från skolan efter jag sett på TV och ätit lite apertif med familjen så säger John till mig att det ligger ett paket på sängen. Så jag går upp med mina väskor och ser att det ligger ett paket på sängen. Ett väldigt platt paket... Som jag öppnar och visar sig innerhålla en tavla, min fina underbara konstnärsvän Klara har målat en tavla och skickat den till mig tillsammans med ett vackert brev. Rörd? Tårar i ögonen? Allt! Jag kan inte sätta ord på den känslan, men Klara, TACK! Vargen var vääldigt fin!
När jag satt uppe på sängen med gråten i halsen så ringer dessutom min mobil, mormor står det på displayen och det var mycket riktigt mormor som ringde! Att höra hennes röst gjorde ju inte att tårarna rann mindre! Fina människor! <3

Kvällen blev en tidig sådan eftersom morgonen därefter också blev en tidig sådan!


Kommentarer
Postat av: klara

<3

2010-10-27 @ 18:54:27
URL: http://sjolejon.blogg.se/
Postat av: klara

ah juste. lade du märke till att det var (skulle vara) franska liljor på tapeten? ehehe, det hade varit så mycket enklare om jag hade gjort en större tavla. (och så mycket svårare att skicka.)

2010-10-27 @ 19:11:02
URL: http://sjolejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0